Alangkah indahnya hidup ini andainya dapat melihat umat islam itu bersatu kan? Tiada permusuhan dan tiada permasalahan. Tiada hasad dengki dan tiada kianat antara satu sama lain... Tapi nak buat macam mane kan. Semua yang kita impikan ni tidak tercapai. Mungkin sekarang ini masih belum masanya tetapi saya amat yakin bahawa zaman gelap itu pasti akan berlalu dan islam kembali menyinar. YA! Saya memang pasti akan hal ini kerana janji ALLAH itu adalah HAQ....



Banyaknya sawang2 yang attach kat blog ni selepas hampir 6 minggu saya tinggalkan.... Bukan ape. Sekarang ni tengah musim imtihan. Jadi nak ke x nak ke terpaksalah berenggang dengan blog demi memastikan masa telaah saya x dibazirkan begitu sahaja.. Doa2kanlah kejayaan saya di bumi orang ni... Mungkin post ni pendek je kot sebab tengah melepaskn tekanan studi yang teramat2 dahsyat.. Biasalah exam yang terhampir ni adlah "PHYSIO yang PYSCHO" Hahaha..


Syukran jazilan buat pengunjung2 yang sudi menjengah saya di sini.. InsyaALLAH saya akan mengaktifkan semula blog saya yang sangat bersawang macam sarang labah2 ni dengan topik2 yang lebih komprehensif. (Ape benda la la yang aku ngarut2kan ni?)
InsyaALLAH.. Mungkin lepas imtihan...


Ok lah yop,sampai di sini dulu saya bermadah.. Terima kasih kepada pihak iklan yang berlambak2 tu kat peti shout box saya tu. (Manelah korang leh dapat aku punya laman web ni.. Tension aku!) Anyway syukran awi2 kerana sudi menjenguk datang ke blog yang penuh sawang ini.... Tunggu.....