Anda mesti menyangka bahawa ni mungkin boleh berlaku di jepun ke korea ke... Tapi untuk pengetahuan kalian semua pokok2 bunga yang cantik ini sedang tumbuh di mesir ni.... Dan lebih menariknya ianya tumbuh kat belakang umah saya... agak menarik juga la... Setelah musim sejuk berlalu kini mesir diambang musim bunga.... Macam x caya je... Mesir ada musim bunga... Ni baru kat belakang umah saya... Belum lagi kat HAdiqah Al-azhar lagi.... Lagi menarik....

Tengok la nanti andainya ada kesempatan untuk ke sana.... Lawa sangat tempat tu.... rasa2nya tempat tu la yang paling cantik dan BERSIH di Cairo ni... Agaknya la..... tempat tu located kat Hussain berhampiran ngan Masjid Al-Azhar yang merupakn gedung ilmu kepada islam di mana hampir majority pelajar agama yang adatang ke sini akan berkuliah di sana....

Masa cuti bulan 2 aritu dah pi.... pastu dah tangkap gambar dengan member2 kat sana.... Tapi sayangnya baru2 ni folder back up yang saya buat tu hilang.... banyak la gambar2 ngan video2 yang hilang.... Takpelah nak wat camne kan.... Mungkin ada hikmah di sebaliknya tu.... Mungkin Allah tidak mahu perasaan riyak dalam diri saya ni timbul.... Jadi Allah hilangkannya... Alhamdulillah....

Lama rasanya saya x mengepost sesuatu buat blog saya ni... Alhamdulillah hari ni baru dapat post... sebelum ni x da kesempatan untuk mengepost... Maklumlah... 10/05/2009 ni exam final... start ngan Biochemistry.... Exam dah dekat sangat.... Mungkin lepas ni agak 'liat' la sikit tangan ni untuk menaip sesuatu buat blog ini sebab exam next month... Doa2kanlah agar saya dan juga sahabat2 sekuliah saya akan dapat menyelesaikan exam kami dengan memperolehi MUMTAZ dalam semua subjek.... InsYa ALLAH.......

Baru2 ni saya dapat berita yang mengatakan bahawa bekas rakan sekelas saya bakal mendirikan rumah tangganya pada 13/06/2009 ni... tahniah la kapada sahabatku ini.... Dia ni baik sangat... pandai dalam bahasa arab.... Banyak yang saya belajar daripada dia sebelum saya bertolak ke bumi anbiya' ni... Kiranya dia memang sesuai sangat la kahwin skrang ni.... Sebab dia ngan bakal zaujahnya akan menyambung pelajaran ke Mekah selepas walimah.... Mabruk "alaikuma.... Moga2 Allah Panjangkan jodoh kamu berdua sehingga ke akhir hayat... InsyaALLAH... Tapi ssayangnya saya x dapat untuk pergi ke Kenduri dia.... Kat johor... Lagipun masa tu saya masih lagi dalam fatrah Exam lagi.... X abis lagi tu.... ada physiology plak pada esok harinya tu.... tapi takpelah hanya doa dari sini la yang mampu saya utuskan kepada dia dan zaujahnya... Mudah2an majlis walimah itu akan berlangsung dengan jayanya tanpa ada masalah... InsyaALLAH... Bilalah pulak diri ni hendak berkeluarga???? Ntah la... Tunggulah ada jodoh.... Doa2kanlah...

Buat Fakhri yang komen kat sebelah tu.... Untuk pengetahuan enta tahun ni mungkin ana x dapat balik ke mesia kot.... Bukan x nak balik mesia tapi ana ngan sahbat2 ana yang lain akan ke mekah selepas exam ni.... InsyaALLAH.... Nak wat umrah... Doa2kanlah mudah2an ana dapat sampai ke sana dengan selamatnya... Maknanya makin menebal lah rindu hatiku ini untuk memeluk emak ngan abahku di rumah sana.... Dan juga rindu kepada sahabat2ku semua samaada di sbpigopeng ngan Dq... Rindu sangat kat entum suma...

Mungkin sampai di sini sahaja coretan hatiku ini... Biasalah dah lama x post... Mintak maaf la kepada sahabat2 yang asyik buka blog saya tapi x de post baru....Maaliz sangat2.... Anyway syukran jazilan lah kerana sudi untuk membuka blog saya ni... Moga2 Allah sahajalah yang akan membalas segala budi baik entum semua... InsyaALLAH